^moi et mes compagnons^

måndag 11 januari 2010

uppsatser, snö pulsande & kantarell mackor.

Måndag, som måndagar är i största allmänhet. Dagen startade med att jag sov för länge som jag alltid gör när jag inte behöver åka till skolan, och varje gång blir jag lika knäckt och lovar att det inte ska hända igen. I morgon är det dags för uppsatsseminarium och till det har jag ägnat några timmar av min dag, vilket har inneburit att läsa uppsats efter uppsats. Sen blev det dags för promme i det härliga vädret, promenader är väldigt trevligt och borde göras varje dag, det kommer dock aldrig hålla men jag ska försöka.
I kväll är sista kvällen med bästa bror och freddan, de far tillbaka till Paris i morgon och det kommer bli väldans tomt utan dem här, i vilket fall så har min mor gjort ultra goda kantarell mackor som vi ska käka nu i kväll, för att det liksom är sista kvällen.Men hey kära bror, jag ska snarast möjligt boka en biljett till er och bästa staden!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar