^moi et mes compagnons^

söndag 31 januari 2010

LUV.


Helgen har varit en mycket bra och mycket lugn helg, kantad av jobb och kalla promenader. Igår kväll tittade jag på en mycket fin film, egentligen var den  väldigt klassisk och väldigt förutsägbar, men miljön och tiden gjorde den till en mycket vacker film. En väldigt typisk kärleksfilm egentligen men jag såg den nästan två gånger då jag spolade tillbaka X antal gånger för att få gråta en extra skvätt, vilket är väldigt skönt ibland. Filmen fick mig att tänka på en mycket fin kärlekshistoria som jag fick höra på tåget härrom veckan, det är så härligt att höra en sann kärlekshistoria från denna tid, det gjorde verkligen min vecka och den ska jag berätta här en dag för att ge lite pepp. 

BTW, tack för i kväll L & N!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar