^moi et mes compagnons^

fredag 22 januari 2010

Brunbrända ben.

En dag som har gått i kulturindustrins tecken, en st föreläsning och en st film som ungefär var sorgligt dålig, en efter en lämnade rummet och jag kastade in efter 45 plågsamma minuter, Arnold Schwarzenegger är absolut inte min grej och jag är mäkta stolt att jag stannade så länge som jag gjorde. Det blev en tur på stan innan det var dags för tåget hem och givetvis får jag alltid med mig en påse med något nytt, vilket kommer att göra mig knäpp. 
I vilket fall så fortsatte dagen med en st kvälls promme i ett inte speciellt händelserikt hultet, om någon nu blir förvånad. För övrigt så fick promenaden mig att längta en massa massa till sommaren och allt vad det innebär, jag vill ha uteservering, brunbrända ben och ännu en fantastisk sommar i Frankrike. Denna fredag kväll spenderas med min mamma, pappa och min nya favorit bok. I morgon får de blir andra bullar, som träning, fika och vin med mina mates. 
X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar