^moi et mes compagnons^

söndag 17 januari 2010

17.





Trött som få och trodde aldrig denna jobbdag skulle bli till enda. Tröttheten kan bero på att jag var ute och drack vin med mina fina igår. N bjöd in till fest och det var trevligt, men som alltid så rycker det i hennes ut på äventyrs tarm och hon ville helt plötsligt gå på en annan fest. Så kvar blev jag, L &, John Mayer, en liten favorit till L. Senare begav sig även jag & L ut i lördagsnatten där vi mötte upp J. Vi fick en hyfsad kväll och hör och häpna så träffade vi till och med lite nytt folk, inte illa.I morgon klockan nio ska våran fina uppsats vara inne, så nu ska det finslipas,tackar min klasskamrat L för hon kirrat en massa redan.I alla fall innebär detta att jag är helt ledig i morgon, vilket kommer resultera i att jag kommer sova alldeles för länge, gymma, besöka bibblan och promenera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar