^moi et mes compagnons^

torsdag 14 januari 2010

1000.


De dagarna två med uppsatsseminarium är nu över och denna dag har jag rätt och slätt varit ledig. En fin känsla och det är absolut fab att ibland inte behöva göra någonting. Det blev en väldigt skön sovmorgon och en trevlig lunch då jag fick paket på posten. För övrigt läser jag just nu den bästa boken på länge, den är precis så enkel och sorglig som man ibland behöver. Dagen innefattade en långpromenad, det är väldigt fint att ibland umgås med sig själv och sina tankar. Solen sken och våren kändes inte omöjligt långt borta.
I kväll känner jag mig rastlös till 1000, ett besök på maxi skulle till och med kunna stilla mitt sinne.
För övrigt så borde jag och några fina ifrån min klass styra upp en malmö/lund fest snart.
X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar