^moi et mes compagnons^

söndag 10 januari 2010

Festligheter och sånt.

Söndag, vilket känns ganska bra, ingen söndagsångest för jag är faktiskt ledig i morgon. Eller egentligen inte, har en mängd uppsatser att läsa men slipper ju i alla fall gå någonstans. Denna dag har gått i slapphetens tecken. Gårdags kvällen blev längre än den skulle bli, men vänner och vin är en fin kombo och värt att vara lite trött för. Idag har vi haft två styck danskar på besök, mammas kusin och de var faktiskt trevligt. Annars sitter vi här i en varsin fåtölj, jag med en dator och min bror med en annan, pappi med en tidning och freddan med en annan och min lilla mammi sliter för fullt i köket.
Ikväll blir det film med familjen, egentligen vill jag se coco chanel varje dag men det går ju faktiskt inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar