^moi et mes compagnons^

tisdag 16 februari 2010

OOO.

Snö, snö, snö, snö, snö, att det aldrig kan sluta snöa, den kommer ju för fasiken ligga till maj. Jag har varit ute på två långa promenader idag och hela tiden försökt intala mig att det fortfarande är fint och mysigt med snö, men det spelar ingen roll om jag så försöker göra det 1000 gånger om för det är inte ett dugg kul med snö längre. Annars har jag ägnat dagen åt min nya bok av min nya favorit författare, böckerna blir bara bättre och bättre och jag kan inte sluta läsa. Det har gått så långt att jag igår tänkte berätta för en vän om en ny händelse, men när jag öppnade munnen för att berätta så insåg jag att händelsen var från bokens värld, vilket kan     sammanfattas med att jag delvis har börjat leva i en sagovärld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar