^moi et mes compagnons^

måndag 22 februari 2010

Hej måndag, hej hemtenta, hej jag orkar inte!


Helgen har varit en mycket bra helg med fikahäng, os och festligheter (kan tilläggas att jag var totalt manglad hela låånga dagen igår). Så nu sitter jag här och ska skriva på den där nedrans hemtentan, men jag orkar inte, jag har ingen motivation utan försöker istället hitta på en massa andra konstiga grejer att göra.
I kväll får bli ännu en kväll framför tv:n och os, har aldrig förr sett så mycket på ett mästerskap som detta. Jag tror mig till och med veta det mesta om de grenar som utförs och känner mig lite som att jag faktiskt kan grejen med det här med skidor och skytte och allt vad os innebär, eller inte men i alla fall.
Det bästa med denna dag är i alla fall att det bara är två veckor till jag möter våren i PARIS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar