^moi et mes compagnons^

måndag 5 april 2010

Påsken.

Tentan blev klar i torsdags och jag kunde därför ägna mig helt åt påskens händelser, vilka startades väldigt intensiva och avslutades med rastlöshet. Jag har ägnat mig åt en massa häng, där vänner och vin varit medelpunkten och med alldeles försena nätter som bestått av galna upptåg. Dock lyckades jag hålla mig så snäll att en påskpresent trots allt dök upp från min mor och far. Har även tillbringat två dagar hos min syster med familj så att jag även kunde få spendera lite pengar då vi besökte topshop och jag där fann den dyraste men kanske också bästa klänningen. Nu vankas ytterligare tre dagar av ledighet, dem tänkte jag fylla med reseplanering och sol för en dags rastlöshet till kommer göra mig galen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar